Uprzejmie informujemy, że zgodnie z zarządzeniem Rektora ZW 42/2020 z dnia 28 maja 2020 w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej, odwołano wszystkie aktywności studenckie na Uczelni.
W związku z tym posiedzenie Komisji odbędzie się on-line w dniu 15.06.2020 r. (poniedziałek) o godz. 16:00.
Na posiedzeniu będą rozpatrywane wnioski w kategorii B i K.
Wnioski w wersji elektronicznej należy przesłać do dnia 12.06.2020 r. (piątek) do godz. 16:00 na adres: beata.blaszczyk@pwr.edu.pl Wnioski w wersji papierowej będą drukowane w sekretariacie Wydziału.
Każdy przesłany wniosek otrzyma numer nadany w sekretariacie Wydziału.
Wniosek, kosztorys i załączniki powinny być zapisane w formacie PDF.