Uprzejmie informujemy, że zgodnie z zarządzeniem Rektora ZW 33/2021 z dnia 25 lutego 2021 w sprawie funkcjonowania Politechniki Wrocławskiej w związku z utrzymującym się stanem epidemii wirusa COVID-19, odwołano wszystkie aktywności studenckie na Uczelni.
W związku z tym posiedzenie Komisji odbędzie się on-line w dniu 14.06.2021 r. (poniedziałek) o godz. 15:00
Na posiedzeniu będą rozpatrywane wnioski w kategorii B i K.
Wnioski w wersji elektronicznej należy przesłać do dnia 11.06.2021 r. (piątek) do godz. 15:00 na adres: beata.blaszczyk@pwr.edu.pl Wnioski w wersji papierowej będą drukowane w sekretariacie Wydziału.
Każdy przesłany wniosek otrzyma numer nadany w sekretariacie Wydziału.
Wniosek, kosztorys i załączniki powinny być zapisane w formacie PDF.